Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/12300

Creación de un modelo de esponsorización dirigido al equipo de baloncesto de la Universitat Abat Oliba CEU
García Osoro, Aitor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Barrabino García-Manso, Andreu
Aquest treball analitza el concepte d’esponsorització en l'esport actual, i més concretament en el bàsquet català. Es pretén crear un model d'actuació per a poder fer front a les despeses que comporta tenir un equip de bàsquet en la Universitat Abat Oliba CEU de Barcelona, en la categoria Primera Catalana. Per a obtenir aquesta quantitat, es realitzarà un pla d’esponsorització real, analitzant les diferents fases i característiques de cadascuna d'elles. L'objectiu del present treball és desenvolupar un projecte on s'estudien i expliquen totes les premisses que cal complir per dur a terme amb èxit aquest pla d'actuació.
27-10-2008
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Patrocini esportiu
Basquetbol
Universitat Abat Oliba CEU
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
81, 63 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Descripción
TFC-GARCIAOSORO-2008.pdf 527.0 KB PDF TFC
TFC-GARCIAOSORO-ANNEX-2008.pdf 36.18 MB PDF Annexos

Mostrar el registro completo del ítem