Use this identifier to quote or link this document: http://hdl.handle.net/2072/12300

Creación de un modelo de esponsorización dirigido al equipo de baloncesto de la Universitat Abat Oliba CEU
García Osoro, Aitor
Universitat Abat Oliba CEU. Departament de Ciències de la Comunicació; Barrabino García-Manso, Andreu
Aquest treball analitza el concepte d’esponsorització en l'esport actual, i més concretament en el bàsquet català. Es pretén crear un model d'actuació per a poder fer front a les despeses que comporta tenir un equip de bàsquet en la Universitat Abat Oliba CEU de Barcelona, en la categoria Primera Catalana. Per a obtenir aquesta quantitat, es realitzarà un pla d’esponsorització real, analitzant les diferents fases i característiques de cadascuna d'elles. L'objectiu del present treball és desenvolupar un projecte on s'estudien i expliquen totes les premisses que cal complir per dur a terme amb èxit aquest pla d'actuació.
2008-10-27
65 - Gestió i organització. Administració i direcció d'empreses. Publicitat. Relacions públiques. Mitjans de comunicació de masses
Patrocini esportiu
Basquetbol
Universitat Abat Oliba CEU
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i el departament i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
81, 63 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format Description
TFC-GARCIAOSORO-2008.pdf 527.0 KB PDF TFC
TFC-GARCIAOSORO-ANNEX-2008.pdf 36.18 MB PDF Annexos

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters