Utilizad este identificador para citar o enlazar este documento: http://hdl.handle.net/2072/117290

Las Bodegas españolas y su adaptación a los cambios del mercado a finales del siglo XX: análisis lingüístico de la publicidad
Alcaraz-Mármol, Gema; Medina-Albaladejo, Francisco J.
2010
Publicitat -- Vi
Vi -- Consum -- Espanya
Publicitat -- Llenguatge
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat, el departament i la unitat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
Documento de trabajo
Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Història Econòmica
Documents de treball (Universitat Autònoma de Barcelona. Unitat d'Història Econòmica);2010/03
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
UHE2010_03.pdf 267.8 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem