To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/2099.1/11492

Desenvolupament d'un mòdul per Moodle que permeti que els companys de pràctiques es puntuïn entre ells
Romeu Esteve, Carlos
Abelló Gamazo, Alberto
Com ja s’ha esmentat, actualment existeix un mòdul desenvolupat per a Moodle 1.9 que permet a professors i alumnes crear equips per a treballar de forma col·lectiva a les sessions de laboratori o de pràctiques, i, desenvolupat per un alumne de l’UPC. Llavors, s’ha d’implementar un mòdul capaç de fer que els companys de pràctiques creats per l’anterior mòdul es puguin puntuar entre ells. A més, el mòdul s’implementarà de forma independent per que també tindrà funcionalitats indepen-dents del creador d’equips. Objectius generals: Aprendre el desenvolupament de mòduls d’activitat per a Moodle. Establir els requeriments que hauria de tenir el nou mòdul. Especificar, dissenyar i implementar el mòdul segons els requeriments obtin-guts. Provar el mòdul i comprovar que compleix els requeriments i objectius marcats. Aquests objectius són els objectius del projecte, no els del mòdul. Per això són anome-nats objectius generals, no són requisits ni res semblant sinó, una visió superficial del que s’ha de fer durant el projecte.
-Àrees temàtiques de la UPC::Ensenyament i aprenentatge::TIC’s aplicades a l’educació ::Ensenyament virtual (eLearning)
-Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Sistemes d'informació
-Web-based instruction
-Wikis (Computer science)
-Wikis (Computer science)
-Moodle
-Ensenyament virtual
-Wikis (Informàtica)
-Programari lliure
Bachelor Thesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters