Empreu aquest identificador per citar o enllaçar aquest document: http://hdl.handle.net/2072/116758

SalesForce.com: Implantació CRM
Del Moral Farrarons, Francesc
Universitat Autònoma de Barcelona. Escola Universitària d'Informàtica; Cubillo Alonso, Òscar
Durant el present document s’expliquen totes les passes dutes a terme per tal de parametritzar un software CRM per a una empresa que es dedica a la docència en cursos de màster i postgraus. Amb el desenvolupament d’aquest projecte es pretén organitzar molt millor la informació i facilitar l’accés a la informació relacionada amb els alumnes potencials, els alumnes, els professors, les empreses col·laboradores, els programes oferts, etc., possibilitant una millora en la eficiència del procés productiu de l’empresa.
En este documento se explican todos los pasos realizados para parametrizar un software CRM para una empresa que se dedica a la docencia en cursos de máster y postgrados. Con el desarrollo de este proyecto se pretende organizar mucho mejor la información y facilitar el acceso a la información relacionada con los alumnos potenciales, los actuales, los profesores, las empresas colaboradoras, los programas ofrecidos, etc., haciendo posible una mejora en la eficiencia del proceso productivo de la empresa.
25-03-2011
004 - Informàtica
Serveis als clients -- Processament de dades
CRM (Programes d'ordinador) -- PFC
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i l'escola i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
DelMoralFarraronsFrancesc1R-ETIGa2008-09.pdf 8.936 MB PDF

Mostra el registre complet del document