To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10230/11513

L'Ensenyament del llenguatge a infants autistes
Vila Borrellas, Elisabet
Universitat Pompeu Fabra. Facultat de Traducció i Interpretació; Atienza Cerezo, Encarna
En aquest treball, s’expliquen les característiques de l’autisme i les anomalies lingüístiques que comporta, les quals condicionen els mètodes d’aprenentatge del llenguatge. També s’esmenten els principals mètodes generals d’ensenyament i es comparen amb la realitat a través d’entrevistes a professionals que ensenyen el llenguatge a infants autistes.
Autisme
Llenguatge i llengües -- Ensenyament
Infants autistes -- Ensenyament
Aquest document està subjecte a una llicència d'ús de Creative Commons, amb la qual es permet copiar, distribuir i comunicar públicament l'obra sempre que se'n citin l'autor original, la universitat i la facultat i no se'n faci cap ús comercial ni obra derivada, tal com queda estipulat en la llicència d'ús (http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/2.5/es/)
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Hinzen, Wolfram; Rosselló Ximenes, Joana; Mattos, Ottávio; Schroeder, Kristen; Vila Borrellas, Elisabet
Hinzen, Wolfram; Rosselló Ximenes, Joana; Mattos, Ottávio; Schroeder, Kristen; Vila Borrellas, Elisabet
 

Coordination

 

Supporters