Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2445/16852

La posada en marxa del sistema de crèdits europeu com a eina d'avaluació del currículum
Espelt, Constança
Universitat de Barcelona
Per tal de situar l'experiència de transició al sistema europeu de crèdits a l'ensenyament de Documentació de la Universitat de Barcelona, es fa una breu presentació del marc legal dels estudis de l'àrea de Biblioteconomia i Documentació a Espanya, es donen els trets generals de l'organització d'aquests ensenyaments de primer i segon cicle a la Universitat de Barcelona, i es detallen les actuacions d'aquesta Universitat relatives al procés de Convergència europea. A continuació, s'enumeren els objectius generals del pla pilot de Documentació i es desglossen en objectius específics vinculats a la formació en competències, a l'aprenentatge centrat en l'alumnat, i als aspectes d'organització i materials docents. En el darrer punt es descriuen les actuacions realitzades per tal de proporcionar pautes de treball als professors i recollir dades per a l'estimació de les hores d'estudi i de treball que comporten les diferents assignatures.
09-03-2011
Biblioteconomia
Documentació
Educació superior
Currículums (Ensenyament)
Espai Europeu d'Educació Superior
Library science
Documentation
Higher education
European Space for Higher Education
Curricula (Courses of study)
cc-by-nc-nd, (c) Espelt, 2002
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
Artículo
Universitat de Barcelona. Facultat de Biblioteconomia i Documentació
         

Mostrar el registro completo del ítem