Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10256/3262

Formació al professorat de l’IES Montilivi: metodologies i eines per a l’atenció dels alumnes nouvinguts a l’aula ordinària
Vila Torrent, Sònia
Prieto Flores, Óscar; Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia
08-03-2011
Alumnes d'ensenyament secundari
High school students
Educació intercultural
Multicultural education
Aules d'acollida
Reception classroom
Educació secundària
Education, Secondary
Pedagogia
Education -- Study and teaching
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons: Reconeixement – No comercial – Sense obra derivada (by-nc-nd)
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/deed.ca
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat de Girona. Facultat d'Educació i Psicologia
         

Mostrar el registro completo del ítem