Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/11212

Modelo de desarrollo y de rentabilidad de una empresa de perfumes en mercados latinoamericanos
Salvans Tintoré, Patricia
Mas Machuca, Marta
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Direcció d'operacions::Anàlisi de processos de negoci i de fabricació
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Macroeconomia::Comerç internacional
Àrees temàtiques de la UPC::Economia i organització d'empreses::Gestió i direcció
Perfumes industry
Market surveys -- Latin America
Business planning
Perfums -- Indústria i comerç
Mercat -- Anàlisi -- Amèrica llatina
Empreses -- Planificació
Attribution-NonCommercial-NoDerivs 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem