Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/2099.1/10627

Programació de videojocs retro
Gaya Saura, Franc
Universitat Politècnica de Catalunya. Departament de Llenguatges i Sistemes Informàtics; Pérez Poch, Antoni
Aquest document conté el disseny complet del hardware i software d’una videoconsola i dos videojocs d’estil retro. Aquests no estan caracteritzats per les seves altes prestacions, sinó per imitar pertànyer a la dècada dels 70 i 80, època de la que destaquen videojocs com el Pong, Space Invaders, Pac-Man... La implementació de la videoconsola es basa en un control dut a terme per una microcontrolador PIC, un visualització mitjançant matrius de LEDs i un comandament per polsadors. Finalment, la videoconsola s’encapsula en una caixa, imitant les consoles portàtils de la seva època. El software consisteix en dos videojocs. El primer és un clon del Space Invaders, un simulador de combat amb naus espacials. El segon imita el Night Driver, un simulador de carreres. Ambdós s’executen sobre un sistema base o operatiu que s’encarrega de les funcions bàsiques de la videoconsola: el control de la visualització i del comandament. A més, la videoconsola també ofereix la possibilitat d’emmagatzemar les puntuacions realitzades, acompanyades de les tres inicials del jugador. Finalment, cal destacar que tot el disseny ha sigut concebut per tal de facilitar la feina a altres persones d’implementar nous videojocs sense tenir grans coneixements en la matèria.
Àrees temàtiques de la UPC::Informàtica::Programació
Video games
Videojocs -- Programació
Attribution-NonCommercial 3.0 Spain
http://creativecommons.org/licenses/by-nc/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
Universitat Politècnica de Catalunya
         

Mostrar el registro completo del ítem