dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació |
dc.contributor.author |
Feu, Jordi |
dc.contributor.author |
Soler i Mata, Joan |
dc.date |
2001 |
dc.identifier |
Soler, J., Feu J. (2002). Més enllà de l'escola rural. Cap a un model integrat i integrador de l'educació en el territori. Temps d'Educació, (26), 133-156. |
dc.identifier |
0214-7351 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10854/4573 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/4573 |
dc.description |
El concepte de territori és, indubtablement, un concepte elàstic sotmès
a la historicitat, al temps i a l’espai, a la voluntat política, a les necessitats
dels ciutadans, etc. En aquest apartat de l’article volem presentar dues
idees bàsiques a partir de les quals desfilarem diferents raonaments lligats
a l’escola rural. La primera idea se centra en les unitats territorials definides
per la mateixa Administració, i en segon lloc, en les unitats territorials definides
des de la base, a partir d’unes determinades necessitats socials i
educatives que, en determinats casos, superen l’eficàcia de les anteriors i,
en la mesura que siguin degudament estudiades, albiren noves possibilitats
educatives i culturals per als municipis petits. |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
ICE Universitat de Barcelona |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Escoles rurals |
dc.title |
Més enllà de l’escola rural. Cap a un model integral i integrador de l’educació en el territori |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/publishedVersion |