Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4428

Anàlisi del procés d'ecolarització d'un infant amb NEE a través d'un relat biogràfic
Pérez Muñoz, Laia
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
L’objectiu d’aquest treball és analitzar el procés d’escolarització d’un infant amb Necessitats Educatives Especials. Per fer-ho, he realitzat el relat biogràfic del nen parant especial atenció al seu procés d’escolarització. Primerament, he realitzat un marc teòric on es defineix el terme d’escola inclusiva i s’explica l’atenció que es dóna als infants amb Necessitats Educatives Especials al nostre sistema educatiu. També he realitzat una breu explicació del Trastorn Generalitzat del Desenvolupament i el Trastorn de l’Espectre Autista, trastorns que presenta l’infant que és motiu d’estudi en aquest treball. Tot seguit, a través d’entrevistes a l’infant, a la seva mare i a alguns professionals de l’educació que l’han acompanyat en els seus anys d’escolarització; he realitzat un relat biogràfic del nen centrant-me en el seu procés d’escolarització i d’inclusió durant aquests anys. Finalment, he realitzat l’anàlisi del relat biogràfic i he extret conclusions.
The aim of this essay is to analyse a child`s schooling process who requires Special Educational Necessities. In order to achieve it I have followed the chid’s lifetime paying special attention to his schooling process. Firstly, I have made a theoretical framework where inclusive school term is defined and where also is described how our educational system looks after childs with Special Educational Necessities. On top, I have made a brief explaination of the Pervasive Developmental Disorder and the Autism Spectrum Disorder. Those disorders are in the child who is subject to study in this essay. Afterwards, using interviews with the child himself and his mother or some educational professionals who have accompanied him through his schooling years, I have made the child’s biographical story focusing in his schooling and inclusion process during the last years. Finally, I have made the biographical story analysis and I have drawm conclusions.
Curs 2015-2016
01-2016
Educació inclusiva
Educació especial
Autisme
Trastorns del desenvolupament
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
113 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
trealu_a2016_perez_laia_analisi_proces_.pdf 639.7 KB PDF
trealu_a2016_perez_laia_analisi_proces_annex.pdf 665.6 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem