Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4375

Escola, entorn i ciutadania: balanç d'experiències i perspectives de futur
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
El text que ve a continuació presenta dues parts diferenciades però complementàries. En la primera part del document es plantegen alguns elements de reflexió sobre la importància d’enfortir els vincles entre els centres educatius i el territori i de la necessitat de disposar de polítiques educatives que regulin en la mesura que sigui possible i de manera contextualitzada cada situació, normes i criteris, així com el paper dels diferents agents educatius. En la segona part s’ofereix una síntesi dels aspectes més rellevants extrets de les recerques del GREUV (Grup de Recerca Educativa de la Universitat de Vic) quant al rol dels centres, dels municipis i del territori en la gestió i la millora de la capacitat de cada agent i del conjunt del sistema educatiu a l’hora de respondre al repte de l’equitat i del respecte a la diversitat.
Escoles
Sistema educatiu
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Artículo
info:eu-repo/publishedVersion
Societat Catalana de Pedagogia
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
artconlli_a2015_tort_antoni_escola.pdf 494.1 KB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem