Notas:
|
Curs 2014-2015
En el següent estudi, es pretén elaborar una proposta pràctica d’actuació,
que permeti als professors de cicle formatiu optimitzar i augmentar el
temps de pràctica motriu dels alumnes en les seves sessions. Per a fer-ho,
s’utilitzarà una metodologia basada en la pràctica reflexiva on primer, a
partir d’enquestes i l’observació de sessions, s’analitzaran dos àmbits
diferents- L’àmbit educatiu formal en els cicles formatius i l’àmbit educatiu
no formal en l’entrenament i rendiment i esportiu- prenent com a mostra
professors de l’IES CAR i entrenadors federats del CE Europa, amb l’objectiu
de cercar bones practiques en l’optimització del temps que permeti crear
una transferència de la didàctica d’un àmbit cap a l’altre. Finalment
s’elaborarà una guia d’actuació, que es portarà a la pràctica i permetrà
valorar l’efectivitat de la proposta.
This research aims to develop a practical proposal allowing vocational
training professors to optimize and increase driving practice time in their
sessions. In order to do so, a reflective practice methodology will be used,
from surveys and sessions observation, analyzing two different areas –
formal education in vocational training and non-formal education in training
performance in sport – taking as a sample IES CAR professors and CE
Europa federated coaches, with the purpose of seeking good practices to
optimize time enabling a transfer of teaching from an educational area to
the other. Finally an action guide will be developed and implemented,
assessing the effectiveness of the proposal.
Director/a: Gemma Torres Cladera |