To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4242
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
---|---|
dc.contributor.author | Monclús Gairal, Sara |
dc.contributor.author | Saña Liñán, Mònica |
dc.date | 2015-05 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/10854/4242 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4242 |
dc.description | Curs 2014-2015 |
dc.description | Aquest document presenta l’informe d’una recerca qualitativa orientada a descriure i analitzar si el treball per projectes fomenta la inclusió dels infants nouvinguts. Per portar a terme la recerca s’ha comprés la pràctica educativa de dos escoles –estudi de cas–, a partir de les observacions participants i entrevistes a mestres, contrastades amb aportacions pedagògiques sobre la inclusió i els projectes. El procés de la recerca ens ha permès conèixer què es fa a les escoles per donar resposta a la diversitat i afavorir la inclusió de nenes i nens nouvinguts, reflexionar sobre la pràctica educativa, i establir conclusions el màxim de precises i detallades. Per tant, a través d’aquest treball es pretén despertar l’esperit crític i posar en pràctica aspectes i continguts treballats al llarg de Grau, sobretot fent referència a la menció d’Educació Inclusiva i Atenció a la Diversitat. La recerca està estructurada en dos grans blocs, el primer sobre l’alumnat nouvingut i la inclusió i el segon es centra en el treball per projectes, dins del qual es troben continguts referents a les característiques dels projectes, el rol de les mestres, de l’alumnat, el clima a l’aula i per finalitzar el treball cooperatiu. |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.rights | Tots els drets reservats |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Educació intercultural |
dc.subject | Educació inclusiva |
dc.subject | Atenció a la diversitat |
dc.subject | Infants immigrants |
dc.title | El treball per projectes en aules de múltiples colors : la inclusió dels nenes i nenes nouvinguts |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |