Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4235

L’entorn educatiu d'un infant amb dèficit visual al centre escolar: Anàlisi del grau d'inclusió
Garrell Soto, Clàudia; Nogué Benedicto, Silvia
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
L’objectiu d’aquest treball és analitzar el grau d’inclusió d’un infant amb deficiència visual durant l’etapa d’Educació Primària en un centre ordinari, amb la finalitat d’establir diferents propostes de millora pel centre i per l’aula per tal, de potenciar i incrementar el seu grau d’inclusió. Per la realització d’aquest treball primer de tot, s’ha fet una recerca teòrica dels aspectes més rellevants de la concepció constructivista, de les diferències individuals, de l’ensenyament adaptatiu, de l’educació inclusiva i de la deficiència visual. Per dur a terme aquest estudi s’ha utilitzat entrevistes, una pauta d’observació i l’Índex per a la inclusió, amb la finalitat de conèixer l’actuació tant del centre com de l’aula respecte la inclusió de l’infant. I per finalitzar, elaborar unes propostes de millora en funció de l’anàlisi i dels resultats obtinguts.
The aim of this study is to analyze the inclusion grade of an infant with visual impairment during the stage of primary education in an ordinary center. The principal objective is to establish different proposals for improving the education of the center and their classrooms to increase their inclusion grade. To realize this study, it has done a theorical research about the most rellevant aspects of constructivist conception of individual differences, adaptative learning, inclusive education and visual impairment. To do that, it has used interviews, an observation guideline and an Index for the inclusion with the aim to learn the center and classroom actuation respect to the infant inclusion. And finally, to generate an improve from the analysis and the results obtained.
Curs 2014-2015
05-2015
Constructivisme (Educació)
Educació inclusiva
Deficiència visual
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
138 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
trealu_a2015_ga ... _entorn_educatiu_annex.pdf 1.208 MB PDF
trealu_a2015_garrell_claudia_entorn_educatiu.pdf 1.237 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem