Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4230

Multilevel activities on CLIL lessons
Font Prat, Mireia
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Ensenyar a un grup classe és sinònim d’ensenyar a diferents individuals, cadascun amb les seves pròpies i diferents capacitats, habilitats, motivacions, punts forts i punts febles. L’educació inclusiva, les acadèmies d’ensenyament de llengua privades i la migració fan que les diferències entre els alumnes d’educació primària s’estiguin distanciant cada vegada més. Tractar amb aquests diferents nivells dins una classe pot ser especialment difícil en un context d’instrucció AICLE. Aquest mètode basat en un focus d’aprenentatge dual pot ajuntar en una sola classe dificultats no sols entorn a una matèria en concret sinó també entorn la segona llengua d’instrucció o llengua estrangera, a més de les característiques d’aprenentatge especials de cada alumne. Lidiar amb aquestes diferencies, dotant d’un aprenentatge ideal per a cada alumne no és una tasca fàcil per a un mestre. Centrant-se en les característiques de les AICLE multinivell, aquest treball es centrarà en estudiar diferents tècniques de diferenciació, personalització i individualització que podrien contribuir en la correcte gestió de les diferències entre els alumnes que prenen part en sessions AICLE. Considerant aquetes tècniques, el treball inclou un anàlisi sobre si els llibres AICLE dirigits a primària presenten tècniques per a atendre a tots els alumnes i, considerant les mancances i punts forts d’aquests llibres entorn al tema, el treball finalment presenta una proposta d’unitat didàctica CLIL multinivell.
Teaching a classroom is synonym of teaching a large number of individuals, each one with its different capacities, abilities, motivations, weaknesses and strengthens. Inclusive education, private language schools and migration can make the classrooms’ different knowledge levels get even more distanced, which dealing with may be especially difficult when CLIL programs are applied. This dual-focused approach may join together the difficulties towards both, a given subject and towards the second language, besides the individual learning characteristics of each student. Dealing with all this differences together in the regular classroom is not an easy task for the English teacher. Focusing on the CLIL multilevel classroom characteristics, this project proposes some approaches and techniques that may contribute to the suitable manage of the different students’ levels that take part in CLIL lessons. Considering these approaches and techniques, the project includes an analysis on whether CLIL books take multilevel approaches into account and, considering its’ strengthens and weaknesses, it finally proposes a CLIL multilevel didactic unit.
Curs 2014-2015
01-2015
Anglès -- Ensenyament
Educació primària
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
88 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
trealu_a2015_font_mireia_multilevel.pdf 4.809 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem