To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4212
dc.contributor | Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
---|---|
dc.contributor.author | Sabata Carrera, Alba |
dc.date | 2015-05 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/10854/4212 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/4212 |
dc.description | Curs 2014-2015 |
dc.description | Aquest treball és un estudi sobre l’Aprenentatge Cooperatiu, l’anàlisi de les dificultats d’una aula de P.5 d’una escola pública de la comarca del Bages i l’elaboració i posada en pràctica d’una proposta de millora basada en l’aprenentatge cooperatiu. Per poder identificar les dificultats de l’aula es van fer un seguit d’observacions i una entrevista amb la tutora del grup classe. Per portar a terme la proposta vaig prendre com a referencia el Programa CA/AC (Cooperar per aprendre/ Aprendre a Cooperar). La intervenció va consistir en onze sessions on mitjançant l’aprenentatge cooperatiu vam intentar solucionar o millorar alguns dels problemes analitzats a l’aula. |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Educació inclusiva |
dc.subject | Ensenyament -- Treball en equip |
dc.title | L’aprenentatge cooperatiu a l’Educació Infantil Una estratègia per atendre la diversitat a l’aula, des d’uns perspectiva inclusiva |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |