To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4212

L’aprenentatge cooperatiu a l’Educació Infantil Una estratègia per atendre la diversitat a l’aula, des d’uns perspectiva inclusiva
Sabata Carrera, Alba
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 Aquest treball és un estudi sobre l’Aprenentatge Cooperatiu, l’anàlisi de les dificultats d’una aula de P.5 d’una escola pública de la comarca del Bages i l’elaboració i posada en pràctica d’una proposta de millora basada en l’aprenentatge cooperatiu. Per poder identificar les dificultats de l’aula es van fer un seguit d’observacions i una entrevista amb la tutora del grup classe. Per portar a terme la proposta vaig prendre com a referencia el Programa CA/AC (Cooperar per aprendre/ Aprendre a Cooperar). La intervenció va consistir en onze sessions on mitjançant l’aprenentatge cooperatiu vam intentar solucionar o millorar alguns dels problemes analitzats a l’aula.
-Educació inclusiva
-Ensenyament -- Treball en equip
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters