Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/4205

Observació i seguiment de l'evolució comunicativa i de parla dins l'aula de tres infants de família nouvinguda escolaritzats per primera vegada
López Pañella, Gemma
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 En aquesta investigació qualitativa s’ha fet un estudi sobre l’evolució comunicativa i de parla de tres infants de famílies nouvingudes dins l’aula de P3 que no havien estat escolaritzats prèviament. Per fer-ho, s’ha realitzat un seguiment durant els mesos de gener, febrer i març. Els instruments utilitzats al llarg del procés de recerca han estat les entrevistes, les graelles d’observació, el diari de camp i l’anàlisi de documents dels centres. Aquests s’han complementat amb una observació directa dins l’escola. La conclusió obtinguda després d’haver realitzat tot el procés d’investigació és que l’assistència continuada a l’escola potencia significativament la comunicació i parla dels infants nouvinguts. This qualitative research has made a study on the evolution of communication and speaking of newcoming families of three children in the classroom of P3 who had not been previously schooled. To do so, they have been tracked during the months of January, February and March. The instruments used during the research process were interviews, observation grids, field diary and document analysis centers. These were complemented by direct observation within a school. The conclusion obtained after making the whole process of investigation is that the continued attendance at school significantly improves communication and talks of the newcoming children.
-Comunicació
-Llengua i ensenyament
-Infants immigrants
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem