To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4189

Influència de la pràctica esportiva federada en el rendiment acadèmic
Curs 2014-2015 Es porta a terme un estudi correlacional amb l’objectiu de comprovar la influència que té la pràctica esportiva federada sobre el rendiment acadèmic. La mostra és de 147 alumnes d’ESO de l’institut Jaume Callís de Vic i dos experts de la matèria, una professora d’Educació Física i un entrenador. Es parteix de l’hipòtesi que els alumnes d’ESO del Jaume Callís que fan alguna pràctica esportiva federada tenen uns millors hàbits d’estudi i també uns millors resultats acadèmics, per tant, un millor rendiment acadèmic. Per comprovar-ho s’han pres dades dels hàbits de pràctica físico-esportiva, els hàbits d’estudi per tenir una variable del rendiment acadèmic, i també dels resultats acadèmics. Es conclou que la pràctica esportiva federada té influència positiva en els resultats acadèmics i no en els hàbits d’estudi, les quals aquestes dues últimes variables es correlacionen positivament entre elles. It carries out a correlational study with the objective to check the influence of the federal sports on academic performance. The sample of 147 secondary school students of the institute Jaume Callis Vic and two experts in the field, a physical education teacher and coach. Part of the hypothesis that the students of ESO James Callis making any federated sport have better study habits and better academic results, therefore, better academic performance. To check data taken physical-sport practice habits, study habits to have a variable of academic performance and academic results. We conclude that sport has a positive influence on federal academic performance and study habits, which latter two variables are positively correlated with each other.
Esports
Alumnes d'ensenyament secundari
Rendiment escolar
Tots els drets reservats
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format View
trealu_a2015_sa ... er_influencia_practica.pdf 1.025 MB application/pdf View/Open

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters