To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/4176

L’aprenentatge cooperatiu en nedadors de base
Universitat de Vic - Universitat Central de Catalunya. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2014-2015 En el següent treball s’exposa què és l’aprenentatge cooperatiu i com s’aplica a les aules. Un cop contextualitzat, ens endinsarem dins l’aprenentatge cooperatiu en l’educació física i l’esport i els beneficis i limitacions que aquest té. Seguidament es descriuran diverses aplicacions pràctiques de com es porten a terme actualment les sessions dins del medi aquàtic i al tendència actual, fins a arribar a relacionar l’aprenentatge cooperatiu dins del medi aquàtic. Seguidament ens endinsem amb l’estudi, el qual s’han seleccionat un grup de deu nedadors i nedadores d’entre 8 i 11 anys per tal de portar a terme l’estudi. L’estudi consisteix en aplicar a un grup l’aprenentatge cooperatiu i en l’altre seguir amb el model d’aprenentatge que es porta a terme en el club. L’aplicació de l’estudi tindrà una durada de 10 sessions de una hora, en el qual els nedadors/es hauran de portar a terme un seguit d’activitats, en les quals se’ls observarà i avaluarà tot el procés. In this following assignment which is exposed the cooperative learning and how to apply it in the classroom. Once contextualized, we will discuss the cooperative learning in physical education and sport and the benefits and limitations it has. Afterwards will be described several practical applications about how sessions are currently conducted in the aquatic environment and the current trend, up to link cooperative learning within the aquatic environment. Then we focused on the study, which has selected a group of ten swimmers between 8 and 11 years to carry out of the study. The study consists in applying to one group cooperative learning and to the other group the model of learning that takes place in the club. The implementation of the study will last 10 sessions of one hour in which swimmers must carry out a series of activities in which they observe and evaluate the process.
Ensenyament -- Treball en equip
Educació física
Esports
Natació
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format View
trealu_a2015_be ... ria_aprenentatge_annex.pdf 4.388 MB application/pdf View/Open
trealu_a2015_be ... a_aprenentatge_memoria.pdf 553.4 KB application/pdf View/Open

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters