dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
dc.contributor.author |
Keim, Lucrecia |
dc.date |
2011 |
dc.identifier |
Keim Cubas, L. (2011). Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults. Llengua i ús: revista tècnica de política lingüística, (50), 48-58. |
dc.identifier |
1134-7724 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10854/3936 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/3936 |
dc.description |
L’article s’obre amb una reflexió genèrica sobre la funció tutorial en l’ensenyament
de llengües en entorns virtuals. A continuació s’analitza l’acció docent tutorial, els
seus rols, funcions i tasques: en primer lloc, en l’autoconeixement inicial, la creació
de comunitat i l’acció docent; seguidament, en relació amb l’actuació estratègica
dels aprenents, i, finalment, en la incentivació, dinamització i facilitació de
l’activitat col·laborativa. |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
Generalitat de Catalunya |
dc.rights |
Tots els drets reservats |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Llenguatge i llengües -- Ensenyament |
dc.subject |
Ensenyament -- Innovacions |
dc.title |
Tutorització en aules virtuals de llengua per a adults |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/updatedVersion |