dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació |
dc.contributor.author |
Simó, Núria |
dc.date |
2011 |
dc.identifier |
Simó Gil, N. (2011). L’acollida d’alumnat immigrat en el sistema educatiu a Catalunya: reflexions i propostes a partir de l’anàlisi del cas de Vic. Temps d'Educació, (40), 147-162. |
dc.identifier |
0214-7351 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10854/3902 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/3902 |
dc.description |
El procés tan intens d’arribada de població nouvinguda a Catalunya i a l’Estat espanyol ha
tingut un gran impacte en la incorporació a les escoles, des de la meitat de la dècada de 1990,
d’infants i joves de procedències diverses. L’acollida d’alumnat immigrat ha suscitat diferents
actuacions polítiques, socials i educatives durant aquests anys. En aquest article s’analitzen les
mesures que s’han posat en marxa a Vic, des de 1997 fins a 2010, amb la finalitat d’aportar
elements de reflexió i contribuir a millorar l’acollida educativa i social de la població escolar
nouvinguda i de les seves famílies. |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
ICE Universitat de Barcelona |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Integració escolar |
dc.subject |
Immigrants |
dc.subject |
Centres d'acolliment |
dc.subject |
Sistema educatiu |
dc.title |
L’acollida d’alumnat immigrat en el sistema educatiu a Catalunya: reflexions i propostes a partir de l’anàlisi del cas de Vic |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/publishedVersion |