Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3791

Les audicions musicals a l'educació infantil: estratègies i recursos que s'utilitzen actualment a les escoles catalanes
Madrià i Sàbat, Mar
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
L’audició a l’edat infantil és important per tal que els infants puguin escoltar profundament i així poder interioritzar la música. Aquest treball pretén mostrar la realitat de les escoles catalanes a l’hora de treballar les audicions musicals: els recursos i les estratègies que utilitzen, l’estona que hi dediquen, la importància de treballar-les... Per fer-ho m’he basat en la metodologia interpretativa, utilitzant l’enquesta per tal de conèixer l’opinió de tants centres catalans com ha sigut possible, basant-me en la llista d’escoles de Catalunya a través de la pàgina web de la Generalitat de Catalunya. També he utilitzat l’entrevista per tal d’enriquir el treball amb els coneixements de tres especialistes de música: Montse Amoròs, Àngels Hugàs i Mercè Carrera. A més a més, de les respostes obtingudes dels instruments de recollida de dades he escollit cinc audicions i recursos a per veure la reacció d’un grup d’infants de 4 i 5 anys del Ceip Puig d’Arques de Cassà de la Selva.
The audition in childhood is important so the children can listen deeply and thus internalize the music. This project aims to show the reality of Catalan schools when it comes to working on musical auditions: the tools and strategies they use, the time dedicated to it, the importance they place on it… To do so, I based in the interpretative methodology, using the survey to get to know the opinion of as many Catalan centres as I could, based on the list of schools of Catalonia provided by the Generalitat de Catalunya through their website. I also used the survey to enrich the project with the knowledge of three specialists in music: Montse Amoròs, Angels Hugàs i Mercè Carrera. In addition, from the answers of the instruments of data collection, I have chosen five auditions and resources to see the reaction of a group of children aged 4 and 5 from the CEIP Puig d’Arques of Cassà de la Selva.
Curs 2013-2014
05-2014
Música -- Ensenyament
Educació infantil
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
60 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
trealu_a2014_madria_sabat_audicions_musicals.pdf 1.665 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem