dc.contributor |
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
dc.contributor.author |
Carrillo, Isabel |
dc.date |
2013 |
dc.identifier |
Carrillo Flores, I. (2013). Els manuals escolars com a representacions culturals de la ciutadania democràtica. Temps d'Educació, (44), 101-119. |
dc.identifier |
0214-7351 |
dc.identifier |
http://hdl.handle.net/10854/3606 |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10854/3606 |
dc.format |
application/pdf |
dc.language |
cat |
dc.publisher |
ICE Universitat de Barcelona |
dc.rights |
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
dc.rights |
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights |
info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject |
Educació en valors |
dc.subject |
LLibres de text |
dc.subject |
Ciutadania |
dc.subject |
Democràcia |
dc.title |
Els manuals escolars com a representacions culturals de la ciutadania democràtica |
dc.type |
info:eu-repo/semantics/article |
dc.type |
info:eu-repo/publishedVersion |