To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/3434

Concepcions i pràctiques dels professors sobre l’aprenentatge cooperatiu i la inclusió
Miguel i Aparicio, Aïda
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
L’objectiu principal d’aquest projecte és analitzar les diferències i semblances que hi ha entre les concepcions dels professors que treballen fent servir l’aprenentatge cooperatiu a l’aula, les d’aquells que no ho fan i les dels seus alumnes, respecte l’educació inclusiva i l’aprenentatge cooperatiu. També s’analitzarà si el temps que porta un professor treballant cooperativament a l’aula influeix en aquestes concepcions. Per tal de fer això es realitza un estudi de cas múltiple, a través set d’entrevistes a professors i tres focus groups amb alumnes. Aquets subjectes provenen de de tres escoles d’educació primària de Mataró les quals s’han seleccionat en funció del grau d’experiència que tenen aquestes amb l’aprenentatge cooperatiu. Els resultats d’aquests estudi ens mostren algunes línies de treball per analitzar les diferències en les concepcions del professorat i els alumnes en funció del grau en que aquests fan servir l’aprenentatge cooperatiu.
The main objective of this project is to analyze the differences and similarities among the conceptions of teachers who work using cooperative learning in class, the ones who do not use it, and their students; in relation to inclusive education and cooperative learning. We will also analyze if the period of time that a teacher spends to work cooperatively in the classroom influences on these conceptions. In order to know this, we made a study of multiple cases interviewing seven teachers and three focus groups with students. These last subjects are from three primary schools in Mataró. These schools have been selected depending on the level of experience they have with cooperative learning. The results of this study show that there are different conceptions among the teachers and the students depending on the degree that the cooperative learning is used.
Curs 2013-2014
2014-05
Educació inclusiva
Atenció a la diversitat
Ensenyament -- Treball en equip
Trastorns de l'aprenentatge
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
149 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
trealu_a2014_mi ... ues_professors_annexos.pdf 767.0 KB PDF
trealu_a2014_mi ... _practiques_professors.pdf 589.8 KB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters