Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/3428

Les conductes indisciplinades a les classes d'educació física de l'E.S.O. del Col·legi sant Antoni Abat
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 Aquest treball té tres objectius. El primer, conèixer el concepte de les conductes indisciplinades i les seves diferents tipologies existents a les classes d’Educació Física mitjançant una gran recerca bibliogràfica. Com a segon objectiu, esbrinar quines són les conductes indisciplinades més freqüents dels alumnes de 1r d’E.S.O A i C del Col·legi Sant Antoni Abat dins d’aquesta matèria mitjançant la utilització d’un instrument observacional per a la recollida de dades. I com a últim objectiu, descobrir les habilitats i actituds que ha de portar a terme el professor d’Educació Física per a reduir el nombre de conductes indisciplinades fent una altra recerca bibliogràfica. Aquesta ens possibilitarà la creació d’un instrument observacional dirigit als dos professors d’Educació Física amb la finalitat de saber si aquests les compleixen. Finalment, a partir dels resultats obtinguts dels dos instruments observacionals, tant dels alumnes com dels professors, compararem els resultats entre les classes del professor A i el professor B, els quals ens ajudaran a establir relacions per a respondre a la nostra hipòtesi del treball: Si els professors d’educació física porten a terme certes habilitats i actituds, llavors disminuiran el nombre de conductes indisciplinades. The following paper has three aims. In order to fulfill the first aim an extensive literature review will be performed to establish what is meant by the term ‘disciplinary conduct’ and describe its’ ways of being present when conducting a Physical Education (PE) lesson. The second purpose will be to recognize which are the most frequent types of gross conduct experimented between two groups of students (Group A and Group C) from Col·legi San Antoni Abat coursing “1r d’E.S.O.” when attending to PE. In order to collect the data an observational tool will be employed. Furthermore a second literature review will be performed aiming to find out which attitudes and skills are required by a PE teacher to help decrease the student gross conduct rates. It is believed by the author that this second literature review will contribute to the further practice of both of the PE teachers creating an observational tool that will analyze their performance. Finally the results obtained from the two observational tools employed on both teachers and students will be compared between both groups. These results will be the key to answering the hypothesis of this particular research: If Physical Education professors adopt certain attitudes and skills the disciplinary conduct rates will then decrease.
Disciplina escolar
Educació fí­sica -- Educació secundària obligatòria
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format Visualitza
trealu_a2014_vi ... ductes_indisciplinades.pdf 877.5 KB application/pdf Visualitza/Obre

Mostra el registre complet del document