To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/3413

Com afronten els infants amb factors de risc de TDAH l'adquisició de la lectura: la consciència fonològica com a eina per millorar l'aprenentatge dels components bàsics de la lectura a educació infantil
Vidal i Podadera, Mireia
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 L’adquisició de la lectura és un dels moments més importants i reconeguts socialment en la vida de l’infant, per això, amb aquesta recerca es pretén investigar les dificultats i mancances que tenen els infants davant d’aquest gran repte. Es centrarà l’atenció en aquells infants que mostren factors de risc de TDAH per tal de justificar i comprovar que aquests mostren més dificultats en l’adquisició de la lectura que els infants que no mostren aquest factor de risc. Per una altra banda, amb aquesta recerca també es pretén demostrar la importància del treball sistemàtic de la consciència fonològica en l’etapa d’educació infantil, per afavorir i garantir l’adquisició de la lectura de manera integra i significativa. The acquisition of reading is one of the most important moments and socially recognized in the child's life, so this research aims to investigate the problems that children have faced this concept. It will focus the attention on those children who show risk factors for ADHD to justify and verify that they have more difficulties in the acquisition of reading than children that do not show this risk factor. On the other hand, this research also aims to demostrate the importance of phonological work awareness in the infant education stage to improve and ensure the acquisition of reading in a meaningful way.
-Hiperactivitat
-Lectura
-Educació infantil
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters