To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/3410

Anàlisi de l'experiència dels infants, entre 3 i 6 anys, de l'escola Verntallat, amb les TIC
Tarré i González, Anna
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 Vivim immersos en l’era digital i els infants, des del moment que neixen i formen part d’aquest món, entren en contacte amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació. Aquesta recerca pretén descriure i analitzar l’experiència que tenen, els infants entre tres i sis anys, d’una escola que aglutina poblacions de diferents nuclis, amb les Tecnologies de la Informació i la Comunicació, tant en l’àmbit familiar com en l’escolar. Els resultats, fruït d’un estudi de cas, ajuden a entendre quins usos informals i formals fan els infants amb les TIC, quina actitud mostren vers aquestes i altres aspectes relacionats. L’estudi serveix de punt de partida per als mestres que es dediquen a l’Educació Infantil i desitgen incorporar les TIC a les escoles. We live in the digital age and children, from the moment that they are born and are part of this world come in contact with Information and Communication Technologies. This research aims to describe and analyze the experience that children, between three and six years old have with ICT both within the family and in the school. The school brings together different students from several villages. The findings, the result of a case study to help understand which formal and informal uses of ICT children do, what is their attitude to ICT and other ICT related issues. The study serves as a starting point for teachers at Early Childhood Education who wish to incorporate ICT in schools.
-Educació infantil
-Tecnologia de la informació
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters