Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3394

Anàlisi i proposta de millora del bloc de continguts d'activitats en el medi natural de la ESO
Martínez Carbonell, Dafne
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 En aquet TFG1 és presenta un estudi on el seu objectiu és l’anàlisi de les dificultats que és troben els professors a l’hora d’impartir les activitats al medi natural, per tal de poder entendré com és que és el bloc de continguts menys treballat. Per això, s’ha utilitzat com a instrument un qüestionari que s’ha aplicat a 49 professors d’educació física de 26 comarques de Catalunya. Aquests docents han estat escollit aleatòriament i han respòs el qüestionari per voluntat pròpia. El tractament estadístic del qüestionari s’ha dut a terme amb Google Drive. Entre les conclusions cal destacar la diferència entre el currículum proposat per la LOE (2006) i el proposat per la LOE (2007), i la clara aposta del professorat per realitzar les activitats al medi natural fora del centre, amb el cost afegit que això suposa. Aquest últim fet, a més, sembla comportar, per una banda, la dificultat afegida que suposa pels professors el fet de sortir fora de l’escola i, per altra banda, la responsabilitat que requereix dur a terme aquestes activitats. The aim of this TFG is to study the difficulties that PE2 teachers need to confront in order to teach PE activities in the environment, and so to understand why this is the less common among the areas in the PE subject. We have used a questionnaire that has been answered voluntarily by 49 PE teachers randomly chosen from all around Catalonia. The statistical treatment of the dates has been done through *GoogleDrive*. Among the conclusions we need to stand out the differences between the LOE (206) curriculum and the LOE (2007) curriculum, and the teacher's clear commitment to practice 1 TFG treball final de grau. Ho posarem amb les inicials a partir d’ara. 2 PE: Physical Education 3 these activities outside the school, thus increasing their cost and adding big difficulties to the activity itself, as teachers need to plan the school trips taking into account the big responsibilities they take.
-Educació secundària obligatòria
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem