Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3382

La veu dels infants
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 Aquest treball pretén donar a conèixer els principis bàsics de la pedagogia de Reggio Emilia (Itàlia), amb la seva idea d'infant capaç, "intel·ligent" i biològicament predisposat a comunicar, a viure en relació; la idea d'un mestre amb interès, curiositat i disposat a escoltar, observar, documentar, interpretar, reflexionar i confrontar per poder oferir als infants contextos i experiències riques i adequades a cada un d'ells, on es puguin expressar a través de tots els llenguatges possibles. També es mostra com s'han realitzat els dos principals objectius pràctics del treball. Per una banda, l'observació de com es du a terme l'escolta, l'observació, la documentació i la seva interpretació i reflexió a les escoles de Castelnovo di Sotto (Reggio Emilia). I per altra banda, l'elaboració de dues documentacions, una referent a la vida escolar i una referent a la vida personal a Itàlia. This academic work is focus on to make publish the basic principles of pedagogy of Reggio Emilia (Italy) with its idea of capable children, “intelligent” and biologically predisposed to communicate, to live in relationship; the idea of a teacher with interest, curiosity and prepared to listen, observe, document, explain, reflect and compare with the aim of to offer appropriated contexts and experiences for each child, where he can express with all possible languages. It also shows how both principal practical aims of the academic work have been realized. On the one hand, it demonstrates by observation how listen, observation, documentation, interpretation and reflection are in the schools of the Castelnovo di Sotto (Reggio Emilia). Moreover, it also demonstrates the production of two documentaries; one of them is focuses on school life and the other one is focuses in my own experience in Italy.
Itàlia -- Ensenyament
Mestres
Observació (Mètode d'ensenyament)
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
trealu_a2014_cuevas_berta_veu_infants.pdf 384.2 KB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem