Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/3379

Característiques bàsiques de l’organització d’espais, d’ambients i dels tipus de materials que hauria d’estar present en les escoles d’educació infantil (3-6) per garantir pràctiques educatives de qualitat
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 Amb el present treball es vol aprofundir en la manera que influeix l’organització d’espais, d’ambients i les característiques dels materials en el procés educatiu. A partir d’una recerca teòrica en base les necessitats educatives de la societat actual, les necessitats evolutives dels infants, i en base a l’observació i anàlisi d’escoles reggianes i catalanes referents que tenen en compte com a agent educador l’espai, els ambients i els materials, es volen reunir quines són les característiques bàsiques de l’organització dels espais, ambients i materials per garantir una educació de qualitat a l’etapa infantil (3-6). The aim of this work is to study in depth the influence that the organization of spaces and environments and the features of materials have on the educational process. Starting from theoretical investigations carried out on the educational needs of contemporary society, on the developing needs of young children and on the basis of observing and analysing different schools in Reggio Emilia and Catalonia which consider space, environment and material as an educating agent, the authors of current survey have made the effort of gathering the essential characteristics about the organization of spaces, environments and materials in order to guarantee the quality of Early Childhood Education(3-6).
Educació infantil
Entorn escolar
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format Visualitza
trealu_a2014_br ... _basiques_organitzacio.pdf 3.268 MB application/pdf Visualitza/Obre

Mostra el registre complet del document