Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3373

Etwinning project: a way to motivate young EFL learners
Valls Cassí, Clara
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
L’objectiu d’aquest treball és investigar com influeix un projecte eTwinning a la motivació d’un grup d’alumnes de 5è de primària. Crec que per augmentar la motivació dels alumnes, el mestre hauria de donar-­‐los motius reals per seguir aprenent. Per aquesta raó, sóc de l’opinió que eTwinning pot ser un instrument útil ja que els estudiants tindran comunicació real en anglès amb altres estudiants europeus que també estiguin aprenent l’anglès com a segona llengua. Observaré l’impacte d’aquest progama en la motivació dels alumnes i la compararé amb la motivació que tenien inicialment.
The aim of this research is to investigate how an eTwinning project influences on the motivation of a group of 5th grade students. I believe that in order to enhance pupils’ motivation, the teacher should give them real reasons to learn. For this reason, the eTwinning platform can be a useful instrument because the students would have real communication in English with other ESL students from another European country. I will explore the impact of this program on the learners’ motivation and compare it with their initial motivation.
Curs 2013-2014
05-2014
Anglès -- Ensenyament
Motivació en l'educació
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
31 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
trealu_a2014_valls_clara_etwinning_project.pdf 962.7 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem