To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/3371

La Inclusió dels alumnes amb necessitats educatives especials. Accés al currículum ordinari a través dels Plans Individualitzats. Traducció i adaptació de l’SPOT (instrument per analitzar els PIs).
Torrents i Riesco, Alba
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2013-2014 Actualment, és cada vegada més present en la nostra societat la paraula inclusió i més concretament en el nostre àmbit educatiu, el concepte d’educació inclusiva. Aquest treball pretén presentar una eina adaptada i traduïda al català anomenada Student Program Observation Tools, la qual serveix per fer un anàlisi d’una de les mesures d’atenció a la diversitat: els Plans Individualitzats, per tal de millorar-ne el contingut i ésser una ajuda per a les escoles però també perquè els alumnes amb necessitats educatives especials puguin tenir accés al currículum ordinari com la resta dels seus companys de classe. Nowadays, the word inclusion is more and more taken into consideration in our society. In the educational community, the concept of inclusive education is becoming a fundamental issue. This project has the intension to propose a tool named Student Program Observation Tools, adapted and translated to the Catalan language, with the aim to analyze one of the ways of attending children with special educational needs: the Individualized Education Programs. This instrument has been adapted in order to offer a tool for Catalan schools to analyze and improve these programs so pupils with special educational needs may have access to the general curriculum, just like all the other pupils.
-Educació inclusiva
-Atenció a la diversitat
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters