Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3358
dc.contributor | Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes |
---|---|
dc.contributor.author | Moreno Espelt, Sheila |
dc.date | 2014-05 |
dc.identifier | http://hdl.handle.net/10854/3358 |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/10854/3358 |
dc.description | Curs 2013-2014 |
dc.description | Oferir una educació de qualitat que inclogui a tots els infants ha esdevingut, en els darrers anys, un repte per a la majoria de les escoles. Aprendre convivint amb la felicitat hauria d’esdevenir una realitat a qualsevol centre educatiu per tal de garantir el procés d’ensenyament-aprenentatge. Aquest treball pretén transmetre que ambdós fets són possibles a partir de l’estudi de cas realitzat a l’escola Città-Pestalozzi, situada al centre d’Itàlia. Aquesta recerca s’ha dut a terme a través de l’anàlisi de documents, l’observació directa, la realització d’entrevistes i la participació en el propi centre. |
dc.description | Providing a quality education that involves all children has become, in recent years, a challenge for most schools. Learning while living happiness should become a reality at any school to ensure the teaching-learning process. This document aims to convey that both events are possible from the study at Città-Pestalozzi school, located in central Italy. This research has been done through document analysis, direct observation, conducting interviews and participation at the school itself. |
dc.format | application/pdf |
dc.language | cat |
dc.rights | Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons |
dc.rights | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/ |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess |
dc.subject | Educació inclusiva |
dc.subject | Felicitat |
dc.subject | Itàlia -- Ensenyament |
dc.title | El procés d’inclusió i l’assoliment de la felicitat a l’escola |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis |