Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/3319

Com explicar un sistema CLIL: un model dinàmic newtonià
Alsina i Aubach, Montserrat
HEPCLIL (Higher Education Perspectives on Content and Language Integrated Learning). Vic, 2014
En la implementació del CLIL a l’educació superior, apart d’estudis sobre el nivell de l’estudiantat i la disponibilitat del professorat, i de l’elaboració de material educatiu interdisciplinari, el repte actual és aconseguir que s’involucrin activament en CLIL els professors de contingut d’un ventall ampli de disciplines. En aquesta comunicació es presenten les bases d’un model per un sistema CLIL, utilitzant la dinàmica newtoniana. Pot ser un model interessant i plausible en un context universitari científic i tecnològic, on fins ara el CLIL s’ha implementat només lleugerament.
In the CLIL implementation in higher education, beside studies on the level of the students and the willingness of teachers, and the elaboration of interdisciplinary educational material, the current challenge is to get content teachers, of a wide range of disciplines, more involved in CLIL. In this communication the bases of a model for a CLIL system is presented, using the Newtonian dynamics. It could be an interesting and plausible model to be used in a scientific and technological university environment, where so far CLIL has been implemented only slightly.
27-03-2014
Anglès -- Ensenyament
Ensenyament universitari
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
13 p.
info:eu-repo/semantics/conferenceObject
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
artconlli_a2014_alsina_montserrat_com_explicar.pdf 546.2 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados

Otros documentos del mismo autor/a

de las Heras, F. Xavier; Lao, Conxita; Fortuny, Jordi; Alsina i Aubach, Montserrat