To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/3275

Asignaturas de Electrónica en la EPSEM: planificación de la impartición en inglés
Alsina i Aubach, Montserrat; Argelaguet, R.; Martínez, I.; Vicente, J.
HEPCLIL (Higher Education Perspectives on Content and Language Integrated Learning). Vic, 2014
Al objeto de garantizar la calidad del aprendizaje de la Electrónica en los estudios de Grado impartidos en la EPSEM, es necesario planificar de manera adecuada las asignaturas impartidas en inglés. En este trabajo se muestran los resultados del análisis realizado a los estudiantes que cursarán estas asignaturas, en el que se ponen de manifiesto las dificultades observadas y las expectativas generadas, motivando la elaboración de material de soporte específico. In order to ensure the quality of learning of Electronics for graduate studies offered at the EPSEM, it is needed to plan properly the subjects taught in English. In this paper the results of the students analysis who will attend these courses are shown. These results reveal the difficulties encountered and the expectations generated. This analysis motives the development of specific support material.
-Anglès -- Ensenyament
-Ensenyament universitari
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Conference Object
         

Full text files in this document

Files Size Format View
artconlli_a2014_alsina_montserrat_asignaturas.pdf 1.398 MB application/pdf View/Open

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

 

Coordination

 

Supporters