To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/289

Projecte P.I.T.O.S (Projecte d'informació telefònica d'orientació al S.A.T)
Ruiz Solà, David
Universitat de Vic. Escola Politècnica Superior. Enginyeria Tècnica de Telecomunicacions
JCM és una empresa dedicada al disseny de sistemes de control d’accés. Disposa d’uns equips elèctrics amb molts paràmetres configurables, així es poden utilitzar en molts tipus d’instal•lació. Aquets paràmetres són configurables pels clients. JCM, disposa d’un servei d’atenció telefònica (SAT), que intenta donar solucions a tots els problemes que puguin sorgir als clients. Sovint, no poden donar suport als dubtes dels clients per culpa de la poca informació que reben a través del client. L'objectiu del projecte és resoldre el problema de falta d'informació i mala comunicació per millorar la qualitat del servei que ofereix el SAT. La solució, no ha d’alterar el cost de producció del producte. S’ha de tenir en compte també que els equips poden estar instal•lats en qualsevol part del món i que només es poden utilitzar recursos de fàcil accés per tots els clients. Per complir amb aquests objectius, emetrem un missatge, a través del brunzidor del equip, amb la informació de configuració de l'equip. Aquest missatge viatjarà a través de la xarxa telefònica fins al SAT. Un cop allà, el descodificarem i n'enviarem les dades a un PC perquè pugui presentar les dades sobre la configuració de una forma clara pel SAT.
JCM is a company dedicated to the design of access control systems. JCM has designed electrical equipment, which has lots of configurable parameters, so it can be used in many different installation. Almost all settings can be modified by customers. JCM also owns a telephone assistance service, which tries to solve customer's problems. However, they are often unable to support customer's doubts due to the lack of information received from the client. The project aim is to solve the lack of information problem in order to improve the quality of the service offered by the telephone assistance service. The solution must not increase the production cost of the product. It should also be taken under consideration, that the JCM electric equipment can be installed anywhere worldwide. Therefore, we are forced only to use resources that are easily available to all customers. To meet these goals, we will send a message, using the buzzer attached to the equipment. The message will contain the information about how the electric equipment it is configured. The message will travel through the telephone network to the telephone assistance service. Once there, the data will be decoded and send to a PC so, the telephone assistance service will get clear information about the equipment.
2011-09-26
Telecomunicació
Serveis d'atenció al client
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
181 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
trealu_a2011_ruiz_david_projecte.pdf 21.87 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters