To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/2869

Online brands: Branding, possible worlds, and interactive grammars
Scolari, Carlos Alberto
Universitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació; Universitat de Vic. Grup de Recerca en Interaccions Digitals
2008
Semiòtica
Internet
Construcció de marca (Marquèting)
Tots els drets reservats
21 p.
Article
Walter de Gruyter
         

Full text files in this document

Files Size Format
artconlli_a2008_scolari_carlos_online_brands.pdf 467.4 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; García Medina, Irene; Soriano Clemente, Jaume
Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; García Medina, Irene; Soriano Clemente, Jaume
Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; Micó Sanz, Josep Lluís
Micó Sanz, Josep Lluís; Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; Coll, Ignasi
 

Coordination

 

Supporters