Per accedir als documents amb el text complet, si us plau, seguiu el següent enllaç: http://hdl.handle.net/10854/2869

Online brands: Branding, possible worlds, and interactive grammars
Scolari, Carlos Alberto
Universitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació; Universitat de Vic. Grup de Recerca en Interaccions Digitals
2008
Semiòtica
Internet
Construcció de marca (Marquèting)
Tots els drets reservats
21 p.
Article
Walter de Gruyter
         

Text complet d'aquest document

Fitxers Mida Format
artconlli_a2008_scolari_carlos_online_brands.pdf 467.4 KB PDF

Mostra el registre complet del document

Documents relacionats

Altres documents del mateix autor/a

Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; García Medina, Irene; Soriano Clemente, Jaume
Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; García Medina, Irene; Soriano Clemente, Jaume
Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; Micó Sanz, Josep Lluís
Micó Sanz, Josep Lluís; Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; Coll, Ignasi