To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/2867

Transmedia Storytelling: Implicit Consumers, Narrative Worlds, and Branding in Contemporary Media Production
Scolari, Carlos Alberto
Universitat de Vic. Facultat d'Empresa i Comunicació; Universitat de Vic. Grup de Recerca en Interaccions Digitals
2009
Comunicació
Mitjans de comunicació de massa
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
21 p.
Article
University of Southern California
         

Full text files in this document

Files Size Format
artconlli_a2009 ... ransmedia_storytelling.pdf 140.8 KB PDF

Show full item record

Related documents

Other documents of the same author

Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; García Medina, Irene; Soriano Clemente, Jaume
Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; García Medina, Irene; Soriano Clemente, Jaume
Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; Micó Sanz, Josep Lluís
Micó Sanz, Josep Lluís; Scolari, Carlos Alberto; Navarro Güere, Héctor; Pardo, Hugo; Coll, Ignasi
 

Coordination

 

Supporters