To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/2642

L’atenció a la diversitat i la inclusió a l’escola rural a la comarca de la Garrotxa: el cas de l’aprenentatge cooperatiu
Morejon Corredera, Joan
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 L’estudi que es presenta a continuació pretén indagar en una part concreta i en auge constant del món educatiu: l’atenció a la diversitat mitjançant l’estructura cooperativa d’aprenentatge. L’estudi ha estat realitzat a partir d’un estudi de cas, l’objectiu del qual és analitzar, comprendre i plantejar pràctiques educatives dirigides a promoure la inclusió satisfactòria de tot l’alumnat; siguin quines siguin les seves característiques individuals vers l’aprenentatge. Els resultats observats mostren l'existència d'un fort vincle entre la millora de la cohesió del grup i la capacitat de rebre i donar ajudes per part de l'alumnat. The study that we present next is meant to explore an specific educational method which has gained popularity in present days: the attention to diversity by means of cooperative structure of training. The research has been made in case study with the goal of analyzing, understanding, and proposing new educational methods focused on promote the satisfactory inclusion of all student; with no reject to their own individual characteristics and skills towards learning. The results show the existence of a wide and strong link between a better group cohesion and the capacity of students to give and receive help.
-Atenció a la diversitat
-Aprenentatge -- Treball en equip
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/es/
Bachelor Thesis
         

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters