Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2580

Anàlisi de les eines TIC utilitzades a tres escoles bressol per a relacionar-se i comunicar-se amb les famílies i elaboració d'una guia per a l'elecció d'eines TIC com a mitjà de relació
Sanchez Garrote, Irene
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
A l’escola bressol el vincle entre equip educatiu i família és de gran importància i, en la societat canviant en la que vivim, és important cercar noves vies de comunicació. Aquesta recerca és un estudi de casos de l’ús de les TIC com a mitjà de comunicació entre escola i família a tres escoles bressol. Amb l’objectiu de descriure i analitzar aquestes eines s’utilitzen entrevistes, qüestionaris i anàlisi de documents com a instruments de recollida de dades. Els resultats mostren que les eines més utilitzades són el blog i el correu electrònic amb la funció d’informar a les famílies. Aquestes dades permeten identificar l’ús, la funció i els destinataris com a criteris necessaris per a escollir l’eina TIC més adient per a la relació família-escola d’un centre, i per elaborar una guia per a l’elecció d’eines TIC com a mitjà de relació entre els dos agents educatius.
In the nursery school the link between educational team and family is very important and, in the rapidly changing society where we are currently living, is necessary to look for new ways of communication. This research is a case study about the use of ICT tools as a way of communication between school and family in three nursery schools. With the aim of describing and analyzing these tools we use interviews, questionnaires and analysis of documents. The results show that the tools which are more used are blogs and emails, with informative functions. This data allow us to identify the use, the purpose and the receivers as the necessary criteria for choosing the most appropriate ICT tool for family-school relationship in a center, and to develop a guide for the election of the most adequate ICT tool to use as a connection way between the two educational agents.
Curs 2012-2013
17-05-2013
Família i escola
Escoles bressol
Tecnologia de la informació
Comunicació
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
155 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
trealu_a2016_sanchez_irene_analisi_eines_annex.pdf 1.389 MB PDF
trealu_a2016_sanchez_irene_analisi_eines.pdf 772.4 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem