To access the full text documents, please follow this link: http://hdl.handle.net/10854/2558

El treball cooperatiu com a mètode d'experimentació en l'art : treballar l'educació artística a l'educació infantil
Gusó i Bosch, Anna
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Els objectius de l’estudi realitzat en aquest treball són: comprovar que l’educació artística també pot ser una eina d’inclusió a l’escola, conèixer els beneficis de l’experimentació/exploració en l’art, i observar com aquests influeixen en l’aprenentatge dels infants, i finalment veure els beneficis del treball cooperatiu com a mètode d’experimentació en l’art. L’estudi s’ha realitzat a partir d’ una recerca teòrica i duent a terme una part pràctica de vàries sessions amb la col·laboració dels infants de P4 de l’escola Joan XXIII d’Hostalets de Balenyà. La pràctica s’ha anomenat “Art amb pedres”, que com el seu nom indica, les pedres eren l’element natural que han utilitzat els infants per a convertir-se en verdaders artistes!
The aims of the study are: check that the artistic education can be an inclusion tool in the school, know about the experimentation/examination profits in art, and watch how them influence in child learning and finally watch the profits in coopering work as a experimentation method in art. This study has realized through a theoretical research and a practical research in sessions with the P4 infants of Joan XXIII d’Hostalets de Balenyà school. The practice was told “Art amb pedres”, like its name indicate, the stones were the natural element which infants used for become an artist!
Curs 2012-2013
2013-05-17
Treball en equip en l'art
Educació infantil
Atenció a la diversitat
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
76 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Full text files in this document

Files Size Format
trealu_a2013_guso_anna_annexes.pdf 1.655 MB PDF
trealu_a2013_guso_anna_treball_cooperatiu.pdf 1.111 MB PDF

Show full item record

 

Coordination

 

Supporters