Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2555

Intervenció psicopedagògica dels alumnes que presenten algun trastorn generalitzat del desenvolupament: anàlisi d'un cas
Font Padilla, Meritxell
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
La principal idea que es planteja en el present Treball Final de Grau és conèixer com s’intervé en una aula amb un infant que pot presentar algun Trastorn Generalitzat del Desenvolupament (TGD). Concretament, a través de l’anàlisi d’un cas, on la hipòtesi diagnòstica actual és un retard cognitiu lleu, ja que no mostra un diagnòstic clar. No obstant, aquesta intervenció s’adequarà als símptomes i característiques de cada infant. Per tal de contemplar el desenvolupament de l’infant, s’han dut a terme diverses activitats referents a l’aprenentatge cooperatiu que han ajudat ha observar la interacció del nen amb els altres infants.
The Final project proposes to know how intervene in a classroom with a child that can present a Pervasive Developmental Disorder (PDD) through the analysis of a case. Currently, the diagnostic hypothesis is a slight cognitive delay but it is inconclusive. However, this intervention will adapt to the symptoms and characteristics of each child. In order to contemplate the development of the child has been carried out different activities about to cooperative learning. These activities have helped to observe the interaction of the child with other children.
Curs 2012-2013
17-05-2013
Trastorns del desenvolupament
Educació especial
Psicologia pedagògica
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
56 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
trealu_a2013_fo ... vencio_psicopedagogica.pdf 594.7 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem