Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2544

Comparativa entre l'aprenentatge del paisatge a partir del llibre de text i a partir de l'experimentació
Pérez Mata, Jéssica
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
En aquest treball, trobareu tot un seguit de teoria que emmarca, si més no, l’estudi realitzat, amb autors que defensen unes idees o unes altres, amb les lleis actuals d’educació i amb els diferents canvis educatius que s’han dut a terme en els últims anys i que han afectat les ciències socials i, conseqüentment, l’aprenentatge dels/les alumnes. A més a més hi consta la recerca d’informació, descripció i anàlisi realitzat en dos centres educatius, amb la finalitat d’establir uns resultats que responguin a la pregunta inicial que em vaig plantejar abans de fer l’estudi: Què és més adequat per l’aprenentatge dels infants, utilitzar llibre de text a les aules o experimentar a partir de diferents recursos?
Curs 2012-2013
17-05-2013
Ciències socials -- Ensenyament
Educació primària
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
177 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
trealu_a2013_perez_jessica_annexos.pdf 4.564 MB PDF
trealu_a2013_pe ... mparativa_aprenentatge.pdf 620.5 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem