Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2542

Speaking in the CLIL classroom: to what extent do teachers and students use english in the classroom?
Parés Cortacans, Elvira
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
L'objectiu principal d'aquesta investigació va ser determinar els efectes del CLIL en els professors i estudiants en les seves produccions orals. El punt de partida de la meva investigació era de la teoria de Dalton-Puffer (2007), que estableix que la funció de parlar en les classes CLIL és mínima, la meva recerca s'ha basat en la recopilació recollir informació des de diferents fonts, amb la finalitat de veure si aquest fet també passa a les nostres escoles. Eventualment, he planejat algunes estratègies i activitats per incrementar la quantitat d’oportunitats per parlar en llengua anglesa els alumnes.
The main objective of this investigation was to determine the effects of CLIL on teachers and students in their oral productions. The starting point of my research was the theory of Dalton-Puffer (2007) which states that the role of speaking in CLIL classes is minor. my research has been based on gathering information from different sources, to check if this situation is also happening in our schools. Eventually, I have planned some strategies and activities to increase the number of speaking opportunities for Primary School pupils who are taking CLIL.
Curs 2012-2013
17-05-2013
Anglès -- Ensenyament
Educació primària
Conversació
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
69 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
trealu_a2013_pares_elvira_speaking.pdf 2.114 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem