Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2530

La crisi en l'experiència educativa
Gómez, Anna (Gómez Mundó)
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Situat en una concepció educativa que busca la crisi per créixer humanament, el text fa desfilar els elements que segons l’autora nuen l’experiència educativa amb la realitat present amb la qual conviuen, posant de relleu la configuració d’un quasidiscurs que intenta segrestar la crisi necessària per a l’aprenentatge. No obstant, la reflexió planteja que més enllà de la lògica de relats i pràctiques incapacitadores també hi ha espais, temps i elements, com la humilitat i la indisciplina, que permeten que la potencialitat educativa de la crisi no desaparegui de l’experiència vital de cada criatura.
Situé dans une conception éducative qui recherche la crise pour croître humainement, ce texte cherche à faire défiler les éléments qui relient, selon l’auteure, l’expérience éducative avec la réalité présente avec laquelle les enfants vivent, en mettant en relief la configuration d’un quasi discours qui tente de séquestrer la crise nécessaire à l’apprentissage. Toutefois, la réflexion impose que, bien au-delà de la logique des récits et des pratiques incapacitants, il y a aussi des espaces, des temps et des éléments, comme l’humilité et l’indiscipline, qui permettent à la potentialité éducative de la crise de ne pas disparaître de l’expérience vitale de chaque enfant.
2012
Crisi de l'educació
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
12 p.
Artículo
ICE de la Universitat de Barcelona
Reproducció digital del document publicat a: http://www.raco.cat/index.php/TempsEducacio/article/view/259241/0
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
artconlli_a2012_gomez_anna_crisi_experiencia.pdf 172.1 KB PDF

Mostrar el registro completo del ítem

Documentos relacionados