Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2528

La inclusió a l'aula a través de l'aprenentatge cooperatiu i "l'emoció de conèixer" : anàlisi de la incidència de les estructures cooperatives d'aprenentatge i del projecte amb "l'emoció de conèixer” a partir de dos anàlisi de casos
Gil Cristobal, Helena
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013
17-05-2013
Educació inclusiva
Cooperació educativa
Atenció a la diversitat
Aquest document està subjecte a una llicència Creative Commons:
114 p.
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato
trealu_a2013_gil_helena_annexos.pdf 4.368 MB PDF
trealu_a2013_gil_helena_inclusio_aula.pdf 1.073 MB PDF

Mostrar el registro completo del ítem