Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2527

Els processos d'inclusió a Villa Gaia: treballem a partir de l'emoció de conèixer i el desig d'existir
Ges Mascort, Laia
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 Actualment l’educació està patint un seguit de canvis deguts a la presa de força del concepte d’escola inclusiva. Aquest treball pretén esdevenir una investigació de la metodologia de “l’Emozione di conoscere e il desiderio di esistere” d’un pedagog italià i observar com aquesta afavoreix la presència, la participació i el progrés dels vint-i-set infants d’una classe, independentment de quines siguin les seves necessitats educatives. Així doncs, per tal de conèixer aquest fet, hem realitzat un estudi de cas de la metodologia que es duu a terme a l’escola parroquial de la infància Villa Gaia, situada al nord d’Itàlia, a través de l’anàlisi de documents, la involucració en el projecte, l’observació i la realització d’entrevistes. Nowadays education is suffering several changes due to the gather of strength of inclusive school concept. This project pretends to become an investigation of the methodology of “l’Emozione di conoscere e il desiderio di esistere” done by an Italian educator and observes how this one contributes to the presence, the participation and the progress of twenty-seven children of a classroom, independently of which their educational necessities are. Therefore, to know this fact, we have done a case study of the methodology that they put into practice at the children parish school Villa Gaia, situated at the north of Italy, through the documents analysis, the involvement of the project, observation and interviews.
-Educació inclusiva
-Itàlia
-Sistema educatiu -- Avaluació
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
Trabajo/Proyecto fin de carrera
         

Mostrar el registro completo del ítem