Para acceder a los documentos con el texto completo, por favor, siga el siguiente enlace: http://hdl.handle.net/10854/2523

Quins són els factors que incrementen la motivació dels alumnes a les classes d'educació física?
Universitat de Vic. Facultat d'Educació, Traducció i Ciències Humanes
Curs 2012-2013 L‟objectiu de l‟estudi és observar els diferents factors que fan incrementar la motivació dels alumnes a les classes d‟Educació Física. Aquesta recerca té com a finalitat descriure i interpretar el clima motivacional que envolta les sessions d‟Educació Física mitjançant l‟estudi de dos mestres de l‟especialitat. L‟estudi es centra en l‟observació de les diferents estratègies que utilitzen els docents per afavorir el clima motivacional a les sessions d‟Educació Física en els cursos de segon i tercer d‟Educació Primària. Aquesta recerca té com a base teòrica l‟estudi realitzat prèviament per diferents autors, com per exemple, Cecchini (2002), Cervelló (2005) i Pascual (2011). Paraules clau: Motivació, Educació Física, clima motivacional, entusiasme del docent, tasca, l‟autoritat del docent, el reconeixement del docent, grups de treball, l‟avaluació i el temps de treball. The aim of this study is to observe the different factors which are increasing the motivation of the students in the Physical Education lessons. The purpose of the research is to describe and interpret the motivational climate surrounding the Physical Education lessons through the study of two specialized teachers. The study focuses on the observation of the different strategies and procedures used by the teachers to promote the motivational climate in their physical education lessons, centralized the 2nd and 3rd courses of the primary school. This research is based on the theoretical studies previously done by different recognized authors, such as Cecchini (2002), Cervelló (2005) and Pascual (2011).
Educació física
Motivació en l'educació
Professors -- Avaluació
Aquest document està subjecte a aquesta llicència Creative Commons
http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/es/
info:eu-repo/semantics/bachelorThesis
         

Documentos con el texto completo de este documento

Ficheros Tamaño Formato Vista
trealu_a2013_corbinos_xavier_quins_factors.pdf 966.2 KB application/pdf Vista/Abrir

Mostrar el registro completo del ítem